Модуль Компанія

Модуль CRM для управління компанією що нараховує велику кількість
рішень які дають можливість налаштовувати дозволи співробітникам,
ефективно управляти автопарком, вести клієнтів та моніторити події.

Отримати доступ 14 днів безкоштовний доступ
Користувачі компанії та ролі

Створюйте ролі та додавайте
користувачів компанії

Ми створили гнучку систему налаштувань доступів для працівників компанії в систему з більше 100 дозволів.

Ви зможете створювати нових користувачів компанії та надавати їм певні ролі в системі управління автопарком. Кожен співробітник зможе виконувати лише ті задачі, на які Ви надасте дозвіл.

Призначайте співробітникам ролі в користуванні системою та делегуйте частину обовʼязків по управлінні автопарком. Це допоможе налагодити робочий процес, адже кожен співробітник матиме чітко визначені задачі.

Історія подій в системі

Відслідковуйте кожну зміну в системі

Функціонал історії подій це складна система моніторингу змін в системі, де фіксується кожен крок користувача.

Ви маєте змогу переглядати події що стались в CRM системі протягом обраного відрізку часу, фільтрувати по модулям де сталась дія, за типом та по користувачу.

Також Ви можете переходити на конкретні модулі CRM де сталась подія, та переглядати повну інформацію про неї.

Клієнти компанії

Додавайте поточних та минулих
клієнтів компанії

Модуль клієнтів компанії дозволяє вести інформацію про клієнта, його історію послуг в Вашій компанії.

Додавайте Ваших клієнтів автопарку в CRM систему та переглядайте зведену інформацію по послугам що їм надається.

Ви маєте можливість створити доступ для вашого клієнта в систему для перегляду власної інформації про послуги та інше.

Використовуйте суміжний чорний список клієнтів автопарків, при додаванні або перевірці нового клієнта.

Автомобілі компанії

Додавайте Ваші автомобілі та
контролюйте їх ефективність

Це базовий модуль для збереження та зведення інформації по автомобілю та послугам чи подіям де він фігурує.

Ви маєте можливість переглядати зведену інформацію про використання автомобіля, історію в компанії та прибуток.

Завантажєуйте зображення та документи, фіксуйте страхування та випадки ДТП.

Інтеграції

Сторонні сервіси трекінгу автомобілів зі звітами та сповіщеннями

Інтеграція систем трекінгу для збору додаткової інформації по стану ваших автомобілів

Ми інтегрували систему GPS Tracking Online, дані якої ми ви можете переглядати в нашій системі. Ви маєте можливість переглядати дані трекінгу по вашим автомобілям в нашій системі.

У вас є можливість переглядати зведену інформацію за періоди, з інтеграцією в різні модулі системи.

Ми працюємо над тим щоб інтегрувати як можна більше систем.

Наші клієнти

Автопарки що нам довіряють

Нашими клієнтами є компанії, які довірили нам автоматизацію свого бізнесу.
Щодня ми підтримуємо їх на професійному рівні, забезпечуючи стабільну та ефективну роботу.

MF AUTO CRM — Управління Автопарками

Почніть ваш досвід з 14 днів безкоштовного доступу.
Ми зробимо все можливе щоб допомогти інтегрувати систему в вашу компанію.

Надіслати запит на доступ
cta dashboard
Залишились питання?

Поширені запитання

Можливо тут ви знайдете відповідь на ваше запитання.
У випадку якщо ні - будь-ласка зверніться до нас за номерами телефону в контактах.
Ми відповімо на всі питання, та допоможемо вам розібратись в нашому продукті.

Ви можете легко стати нашим клієнтом, виконавши простий алгоритм дій. Подайте заявку на нашому сайті з актуальною інформацією про свою компанію. Після цього наш менеджер зв’яжеться з вами, щоб домовитись про зустріч. Під час зустрічі ми підписуємо договір, надаємо безкоштовний доступ до системи та повний обсяг інформації для користування.

Після того, як ви отримаєте доступ, створюйте нові ролі та додавайте в систему автомобілі та клієнтів.

Якщо в процесі користування системою виникнуть питання, ви можете звернутись до нашої технічної підтримки. Наші менеджери зроблять все можливе щоб вам допомогти.

Для того, щоб ви зрозуміли чи підходить вам наша система контролю автопарку, ми пропонуємо тестовий період користування. У випадку несплати за тарифним планом, дані вашої компанії будуть залишатись в системі протягом 30 днів.

Якщо впродовж цього періоду за послуги не буде внесено оплату, всі персональні дані про вашу компанію буде видалено з системи.

MF AUTO — це рішення для автопарків різного роду та розміру, що займаються орендою автомобілів та/або лізингом (викупом).

Дана система CRM розрахована на автопарк з будь якою кількістю автомобілів та створена, щоб допомагати контролювати всі робочі процеси в компанії, прибуток та збитки.

Наша система дуже гнучка і має розширений функціонал для контролю заборгованостей клієнтів. Це можливо реалізувати за допомогою функції депозитів оренди чи викупу, які є в кожному модулі. Наша система має можливість створення додаткових динамічних депозитів щодо оренди та дозволяє вказувати заборгованість. Модуль ДТП має інтегровану систему боргів, яка ініціюється у випадку, якщо пригода трапилася по вині клієнта.

Якщо випадок заборгованості не відноситься до існуючих сервісів, ви можете створити рахунок компанії, внести списанням необхідну суму боргу та контролювати його погашення.

Для того, щоб створити нового користувача системи вам потрібно надати йому роль. Роль - це список дозволів, що надають доступ клієнту до певних функцій модулів системи.

Наша система нараховує близько сотні різних дозволів. Ви можете обрати можливості доступу нових користувачів до різних функцій або обмежити їх діяльність в рамках вказаних модулів.

Ви зможете створювати користувачів, які відповідають, наприклад, за додавання зображення автомобілів, страхування та візит експертів, контроль платежів. У вас буде можливість обмежувати співробітника в перегляді певної інформації та редагуванні її, видаленні інформації про клієнтів або платежів. Також, за потреби, ви можете надати іншому співробітнику такі ж можливості управління системою, як у власника.