Управління орендою автомобілів ще ніколи не було таким простим, зрозумілим і зручним для контролю та оптимізації всіх процесів автопарку.
MF AUTO CRM дає можливість управляти фіксованими та відсотковими орендами. Для цього в системі передбачено низку функцій що дозволять гнучко керувати послугою.
Для створення послуги Вам потрібно вказати автомобіль та клієнта, після чого створюється період оренди в якому очікується оплата.
Функціонал зміни автомобіля в рамках оренди дає можливість зберігати історію використання автомобілів клієнтом.
Модуль депозитів зв'язаний з орендою, дозволяє вести борги клієнта та завдатки за послуги оренди.
Відмічайте останній період (тиждень) використання автомобіля, для формування повідомлень про закінчення послуги.
Невід'ємною частиною оплати послуги оренди є візит клієнта для фіксації стану автомобіля.
CRM система автоматично формує список візитів згідно з періодами оренди та відображає в очікуваних візитах.
Цей функціонал дає можливість переглянути перелік очікуваних платежів та платежів по ним згідно обраної дати.
Наша система дозволяє створювати викупи на будь яких умовах, редагувати та перераховувати існуючі в одне натискання.
Створюйте готові передналаштування для викупів, та використовуйте їх для створення викупів з попередньою калькуляцією.
Можливість створення послуг заднім числом, що дозволяє заводити послуги що вже надаються та перевіряти коректність.
Можливість розбиття на платежі першого внеску по викупу, для оплати з затримкою.
Зручна механіка створень пресетів для додавання викупів за певними умовами.
Функціонал для ведення боргів та штрафів клієнта в рамках викупу автомобіля.
Ми даємо можливість відредагувати умови викупу в будь який момент з подальшою рекалькуляцією боргу.
Переглядайте очікувані платежі, клієнтів що мають прибути для оплати чи показу автомобілю.
Ви можете закрити викуп і зупинити калькуляції в будь який момент.
Цей модуль дозволяє зберігати страховки автомобілів, та фіксувати оплати по ним.
Ви маєте можливість вносити страховки КАСКО та ОСАГО автомобілів Вашої компанії, з подальшим використанням в модулі ДТП якщо буде необхідність.
Архів та список страховок дозволяє моніторити Ваші страховки, та бачити загальну картину по страховкам автомобілів.
Отримуйте сповіщення про необхідність оплати страхування, та про закінчення строку страхування автомобіля.
Цей модуль допомагає вести випадки ДТП, структурувати дані та мати всю інформацію про випадок та звернення в зручному вигляді.
Додаючи випадок ДТП в систему ви маєте можливість заблокувати автомобіль для послуг. У випадку якщо клієнт винен ви маєте змогу створити борг клієнта по цьому випадку ДТП.
Створюйте звернення в страхову компанію автомобіля, чи в страхову компанію винуватця ДТП. Фіксуйте візит експерта та очікувані виплати від страхової.
Це комплексне рішення яке інтегроване в модулі оренди, викупи та ДТП, що дозволяє вести фінансові записи пов'язані з клієнтом.
Відслідковуйте фінансові заборгованості або завдатки клієнта в на сторінці списку всіх депозитів системи. Створюйте динамічні депозити в орендах для ведення боргів по окремим випадкам що не відносяться до стандартних.
Переглядайте інформацію в профілі клієнта в вкладці Фінанси про його поточні завдатки та заборгованості перед компанією.
Контролюйте оплати оренд та візити, історію та події що пов'язані з авто в певні дні
Календар автопарку дозволяє розуміти історію автомобіля, його поточний стан, заплановані події, повернення з оренди та інше.
Можливість створення сповіщень, що будуть відображатись як в календарі так і системі сповіщень CRM за певний проміжок часу.
Інтеграція з модулями оренди та викупів дозволяє відображати інформацію про події в цих модулях, та показувати інформацію про заплановані візити та оплати.
Зручне рішення для ведення регламентних робіт автомобілів автопарку.
Надавайте дозволи певним ролям співробітників для додавання пробігів автомобілів та плануванню регламентних робіт для автомобілів автопарку.
Функціонал регламентних робіт може використовуватись як автономний модуль пов'язаний з авто, так і пов'язаний з модулем Ремонт, що дозволяє переглядати заплановані роботи, фіксувати пробіги та контролювати виконання робіт.
Нашими клієнтами є компанії, які довірили нам автоматизацію свого бізнесу.
Щодня ми підтримуємо їх на професійному рівні, забезпечуючи стабільну та ефективну роботу.
Почніть ваш досвід з 14 днів безкоштовного доступу.
Ми зробимо все можливе щоб допомогти інтегрувати систему в вашу компанію.
Можливо тут ви знайдете відповідь на ваше запитання.
У випадку якщо ні - будь-ласка зверніться до нас за номерами телефону в контактах.
Ми відповімо на всі питання, та допоможемо вам розібратись в нашому продукті.
Ви можете легко стати нашим клієнтом, виконавши простий алгоритм дій. Подайте заявку на нашому сайті з актуальною інформацією про свою компанію. Після цього наш менеджер зв’яжеться з вами, щоб домовитись про зустріч. Під час зустрічі ми підписуємо договір, надаємо безкоштовний доступ до системи та повний обсяг інформації для користування.
Після того, як ви отримаєте доступ, створюйте нові ролі та додавайте в систему автомобілі та клієнтів.
Якщо в процесі користування системою виникнуть питання, ви можете звернутись до нашої технічної підтримки. Наші менеджери зроблять все можливе щоб вам допомогти.
Для того, щоб ви зрозуміли чи підходить вам наша система контролю автопарку, ми пропонуємо тестовий період користування. У випадку несплати за тарифним планом, дані вашої компанії будуть залишатись в системі протягом 30 днів.
Якщо впродовж цього періоду за послуги не буде внесено оплату, всі персональні дані про вашу компанію буде видалено з системи.
MF AUTO — це рішення для автопарків різного роду та розміру, що займаються орендою автомобілів та/або лізингом (викупом).
Дана система CRM розрахована на автопарк з будь якою кількістю автомобілів та створена, щоб допомагати контролювати всі робочі процеси в компанії, прибуток та збитки.
Наша система дуже гнучка і має розширений функціонал для контролю заборгованостей клієнтів. Це можливо реалізувати за допомогою функції депозитів оренди чи викупу, які є в кожному модулі. Наша система має можливість створення додаткових динамічних депозитів щодо оренди та дозволяє вказувати заборгованість. Модуль ДТП має інтегровану систему боргів, яка ініціюється у випадку, якщо пригода трапилася по вині клієнта.
Якщо випадок заборгованості не відноситься до існуючих сервісів, ви можете створити рахунок компанії, внести списанням необхідну суму боргу та контролювати його погашення.
Для того, щоб створити нового користувача системи вам потрібно надати йому роль. Роль - це список дозволів, що надають доступ клієнту до певних функцій модулів системи.
Наша система нараховує близько сотні різних дозволів. Ви можете обрати можливості доступу нових користувачів до різних функцій або обмежити їх діяльність в рамках вказаних модулів.
Ви зможете створювати користувачів, які відповідають, наприклад, за додавання зображення автомобілів, страхування та візит експертів, контроль платежів. У вас буде можливість обмежувати співробітника в перегляді певної інформації та редагуванні її, видаленні інформації про клієнтів або платежів. Також, за потреби, ви можете надати іншому співробітнику такі ж можливості управління системою, як у власника.