Фінанси та звіти

Це комплекс рішень що допомагають з веденням
фінансової інформації компанії та звітами по ній за обрані проміжки часу.

Отримати доступ 14 днів безкоштовний доступ
Модуль рахунків компанії

Додавайте рахунки компанії для ведення фінансових операцій

Ми даємо можливість створювати будь-яку кількість рахунків в різних валютах, та використовувати їх в різних модулях CRM системи.

Створюйте рахунки та надавайте доступ до них користувачам компанії щоб вони могли взаємодіяти з ними.

Переглядайте інформацію про рахунок за обраний проміжок часу зі списком платежів що пов'язані з ним.

Виконуйте інкасацію рахунку через платіж рахунку, та зводьте баланс в нуль.

Платежі компанії

Можливість ведення витрат та прибутків компанії

Цей модуль потрібен для ведення витрат та прибутків компанії окрім стандартних модулів системи.

Ви маєте можливість створити типи платежів компанії для фіксації та групування витрат та прибутків.

Переглядайте всі платежі системи з фільтром по модулям де були створені платежі в обраний проміжок часу.

Підтверджуйте платежі за наявності дозволю для фіксації та підтвердження перегляду платежу.

Фінансові звіти

Переглядайте звіти по рахункам та платежам

Ми створили ряд звітів що допоможуть швидко отримати інформацію про фінансові справи вашої компанії.

Переглядайте деталі по рахункам — це баланс обраних рахунків на обраний проміжок часу в розрізі модулів компанії.

Баланс рахунків на обраний проміжок часу з сумарною інформацією по балансу рахунку.

Формуйте звіти по прибуткам автомобіля за обраний проміжок часу в розрізі послуг в яких він використовується.

Інформаційна панель

Зведена інформація по стану компанії та подіям на сьогодняшній день.

Переглядайте актуальну інформацію по стану вашого автопарка, очікуваним візитам та фінансовим показникам.

Віджети по короткій інформації про автомобілі, клієнтів, випадків ДТП, оренди та викупи.

Інформація про кількість візитів на сьогодні та припущення по прибуткам оренди та викупів.

Баланс системи за обраний проміжок часу представлений графіком з кривими валют.

Внутрішній курс валют

Курси валют та конвертації в модулях

Модуль курсів валют компанії дозволяє вказувати курси валют для валютних пар, та конвертувати платежі на рахунки різних валют.

Змінюйте курс валют для валютних пар в обох напрямках обміну для більшої якості конвертації.

Створюйте платежі на рахунки в інших валютах та отримуйте автоматичну конвертацію валют.

Делегуйте право на зміну курсу валют через дозволи ролей в CRM системі.

Стан компанії

Поточна інформація по автопарку та звіт за період.

Зведена інформація по модулям компанії, з можливістю перегляду інформації за певний проміжок часу.

Цей звіт створено для власників компанії. Він дозволяє швидко переглянути поточний стан компанії.

За потреби ви маєше можливість створити звіт за певний проміжок часу що користуєтесь системою.

Ми працюємо над тим щоб представляти дані автопарку в максимально зручному та зрозумілому вигляді.

Автоматична генерація документів

Генерація типових документів

Модуль генерації документів дозволяє автоматично створювати документи на основі даних з послуг що ви надаєте через CRM систему.

Після додавання клієнта та створення послуги що пов'язує автомобіль, клієнта та послугу, ви зможете автоматично генерувати документи на основі цих даних.

Для того щоб згенерувати документ, вам потрібно завантажити типовий договір та підставити плейсхолдери в документі в необхідні місця.

Ви можете додавати будь яку кількість типових документів, та генерувати документи готові для друку, заощаджуючи час на заповненні даних.

Наші клієнти

Автопарки що нам довіряють

Нашими клієнтами є компанії, які довірили нам автоматизацію свого бізнесу.
Щодня ми підтримуємо їх на професійному рівні, забезпечуючи стабільну та ефективну роботу.

MF AUTO CRM — Управління Автопарками

Почніть ваш досвід з 14 днів безкоштовного доступу.
Ми зробимо все можливе щоб допомогти інтегрувати систему в вашу компанію.

Надіслати запит на доступ
cta dashboard
Залишились питання?

Поширені запитання

Можливо тут ви знайдете відповідь на ваше запитання.
У випадку якщо ні - будь-ласка зверніться до нас за номерами телефону в контактах.
Ми відповімо на всі питання, та допоможемо вам розібратись в нашому продукті.

Ви можете легко стати нашим клієнтом, виконавши простий алгоритм дій. Подайте заявку на нашому сайті з актуальною інформацією про свою компанію. Після цього наш менеджер зв’яжеться з вами, щоб домовитись про зустріч. Під час зустрічі ми підписуємо договір, надаємо безкоштовний доступ до системи та повний обсяг інформації для користування.

Після того, як ви отримаєте доступ, створюйте нові ролі та додавайте в систему автомобілі та клієнтів.

Якщо в процесі користування системою виникнуть питання, ви можете звернутись до нашої технічної підтримки. Наші менеджери зроблять все можливе щоб вам допомогти.

Для того, щоб ви зрозуміли чи підходить вам наша система контролю автопарку, ми пропонуємо тестовий період користування. У випадку несплати за тарифним планом, дані вашої компанії будуть залишатись в системі протягом 30 днів.

Якщо впродовж цього періоду за послуги не буде внесено оплату, всі персональні дані про вашу компанію буде видалено з системи.

MF AUTO — це рішення для автопарків різного роду та розміру, що займаються орендою автомобілів та/або лізингом (викупом).

Дана система CRM розрахована на автопарк з будь якою кількістю автомобілів та створена, щоб допомагати контролювати всі робочі процеси в компанії, прибуток та збитки.

Наша система дуже гнучка і має розширений функціонал для контролю заборгованостей клієнтів. Це можливо реалізувати за допомогою функції депозитів оренди чи викупу, які є в кожному модулі. Наша система має можливість створення додаткових динамічних депозитів щодо оренди та дозволяє вказувати заборгованість. Модуль ДТП має інтегровану систему боргів, яка ініціюється у випадку, якщо пригода трапилася по вині клієнта.

Якщо випадок заборгованості не відноситься до існуючих сервісів, ви можете створити рахунок компанії, внести списанням необхідну суму боргу та контролювати його погашення.

Для того, щоб створити нового користувача системи вам потрібно надати йому роль. Роль - це список дозволів, що надають доступ клієнту до певних функцій модулів системи.

Наша система нараховує близько сотні різних дозволів. Ви можете обрати можливості доступу нових користувачів до різних функцій або обмежити їх діяльність в рамках вказаних модулів.

Ви зможете створювати користувачів, які відповідають, наприклад, за додавання зображення автомобілів, страхування та візит експертів, контроль платежів. У вас буде можливість обмежувати співробітника в перегляді певної інформації та редагуванні її, видаленні інформації про клієнтів або платежів. Також, за потреби, ви можете надати іншому співробітнику такі ж можливості управління системою, як у власника.