Створюйте наряд-завмовлення, поєднуйте їх з клієнтам СТО, автомобілями, менеджерами та виконавцями(механіками).
Модуль Ремонт в MF AUTO CRM дає можливість створювати наряд-замовлення та контролювати виконання робіт по автомоблям клієнтів СТО або автомобілів компанії.
Після виконання робіт менеджер має можливість зафіксувати оплату за роботи та деталі, що відобразиться в загальній системі платежів та на рахунках.
Інтеграція системи в загальну фінансову систему компанії, та контроль оплат клієнтами.
Система вираховує прибуток кожного співробітника що фігурує в наряд-замовленні та фіксує їх прибуток з нього.
Резерв та списання кількості товару з складів з фіксацією вартості продажу на поточний момент.
Наряд замовлення фіксує пробіг автомобіля, зміни та загальну інформацію по роботам цього авто.
Ведіть клієнтів, знижки, автомобілі, історію обслуговування та інше.
Ви маєте можливість додавати клієнтів, надвати їм знижки, додавати їх автомобілі та переглядайте історію обслуговування.
Зручна система пошуку та фільтрів дозволяє швидко знайти потрібну інформацію по клієнту чи клієнтському авто.
Фіксація виконання робіт певними працівниками
При додаванні наряд-замовлення ви маєте можливість прив'язати менеджера, та при додаванні робіт по автомобілю вказувати виконавців.
Згідно з вказаними налаштуваннями до менеджера/механіків ви маєте можливість переглядати прибуток певного працівника за обраний час.
Це корисний функціонал для тих влаників бізнесу тримають працівників на відсотку. Наша система спрощує ведення цих підрахунків.
Створюйте будь яку кількість станцій технічного обслуговування.
Створюючи сервісну станцію ви маєте можливість прив'язати до неї ряд послуг що вона надає для ваших клієнтів, з певною вартістю.
Система має передналаштування по категоріям послуг, та можливість додавання нових категорій послуг та підкатегорій.
Створюйте склади, та контролюйте наявність товарів.
Ми даємо можливість створювати будь яку кільість складів, та вести наявність товарів на них.
Створюйте картки товарів/деталів, вказуйте інформацію до них, змінюйте наявність.
Це зручний інструмент для ведення наявності на складах розхідних матеріалів що можуть використовуватись в наряд-завмовленнях.
Фіксація надходжень на склад від постачальників.
Додавайте ваших постачальників в систему, конролюйте фінансові потоки, та історію поставок.
Створюйте поставки, записуйте надходження на склад та фіксуйте витрати компанії на закупку деталей/товарів.
Додавайте ваші іструменти та обладнання, контролюйте їх наявність.
Модуль Інвентар дозволяє вести облік інструментів та обладнання що використовується на вашому СТО.
Ви маєте можливість додавати інвентар, вказувати його кількість, відповідальних осіб та іншу інформацію.
Це корисний інструмент для контролю наявності інструментів та обладнання, а також їх загальну вартість та наявність.
Нашими клієнтами є компанії, які довірили нам автоматизацію свого бізнесу.
Щодня ми підтримуємо їх на професійному рівні, забезпечуючи стабільну та ефективну роботу.
Почніть ваш досвід з 14 днів безкоштовного доступу.
Ми зробимо все можливе щоб допомогти інтегрувати систему в вашу компанію.
Можливо тут ви знайдете відповідь на ваше запитання.
У випадку якщо ні - будь-ласка зверніться до нас за номерами телефону в контактах.
Ми відповімо на всі питання, та допоможемо вам розібратись в нашому продукті.
Ви можете легко стати нашим клієнтом, виконавши простий алгоритм дій. Подайте заявку на нашому сайті з актуальною інформацією про свою компанію. Після цього наш менеджер зв’яжеться з вами, щоб домовитись про зустріч. Під час зустрічі ми підписуємо договір, надаємо безкоштовний доступ до системи та повний обсяг інформації для користування.
Після того, як ви отримаєте доступ, створюйте нові ролі та додавайте в систему автомобілі та клієнтів.
Якщо в процесі користування системою виникнуть питання, ви можете звернутись до нашої технічної підтримки. Наші менеджери зроблять все можливе щоб вам допомогти.
Для того, щоб ви зрозуміли чи підходить вам наша система контролю автопарку, ми пропонуємо тестовий період користування. У випадку несплати за тарифним планом, дані вашої компанії будуть залишатись в системі протягом 30 днів.
Якщо впродовж цього періоду за послуги не буде внесено оплату, всі персональні дані про вашу компанію буде видалено з системи.
MF AUTO — це рішення для автопарків різного роду та розміру, що займаються орендою автомобілів та/або лізингом (викупом).
Дана система CRM розрахована на автопарк з будь якою кількістю автомобілів та створена, щоб допомагати контролювати всі робочі процеси в компанії, прибуток та збитки.
Наша система дуже гнучка і має розширений функціонал для контролю заборгованостей клієнтів. Це можливо реалізувати за допомогою функції депозитів оренди чи викупу, які є в кожному модулі. Наша система має можливість створення додаткових динамічних депозитів щодо оренди та дозволяє вказувати заборгованість. Модуль ДТП має інтегровану систему боргів, яка ініціюється у випадку, якщо пригода трапилася по вині клієнта.
Якщо випадок заборгованості не відноситься до існуючих сервісів, ви можете створити рахунок компанії, внести списанням необхідну суму боргу та контролювати його погашення.
Для того, щоб створити нового користувача системи вам потрібно надати йому роль. Роль - це список дозволів, що надають доступ клієнту до певних функцій модулів системи.
Наша система нараховує близько сотні різних дозволів. Ви можете обрати можливості доступу нових користувачів до різних функцій або обмежити їх діяльність в рамках вказаних модулів.
Ви зможете створювати користувачів, які відповідають, наприклад, за додавання зображення автомобілів, страхування та візит експертів, контроль платежів. У вас буде можливість обмежувати співробітника в перегляді певної інформації та редагуванні її, видаленні інформації про клієнтів або платежів. Також, за потреби, ви можете надати іншому співробітнику такі ж можливості управління системою, як у власника.